Nim nas zapytasz

Często zadajecie nam pytania.

Oto nasze odpowiedzi na niektóre z nich

Gdzie odbywa się gra?
Gracie w naszej siedzibie przy ulicy Plac Kilińskiego 4 w Rzeszowie.

Ile osób może brać udział w grze?
Pokój stworzony z myślą o 2 do 6 graczy. Natomiast istnieją wyjątki dla grup liczniejszych.

Czy jest możliwość płatności kartą?
Na miejscu płatność możliwa jest tylko gotówką, po grze. W razie takiej potrzeby możesz uprzednio zrealizować przelew w formie przedpłaty za bilet.

Ile czasu na zabawę powinniśmy sobie zarezerwować?
Czas gry w każdym z naszych scenariuszy wynosi 60 minut. Wytłumaczenie zasad obowiązujących w escape roomie oraz zasad bezpieczeństwa, wprowadzenie fabularne, a także rozmowa o grze po jej ukończeniu to dodatkowe 15-20 minut. Bezpiecznie jest zarezerwować sobie około 75 minut.

O której godzinie mamy się pojawić?
Zapraszamy nie wcześniej niż 10 minut przed wybranym terminem rezerwacji. Nie chcemy, aby goście z poprzedniego terminu przypadkowo zdradzili Wam fabułę i elementy gry (czasami entuzjazm po grze jest na tyle duży, że gracze nie zważają na kolejnych poszukiwaczy przygód, którzy jeszcze na danym scenariuszu nie byli 😉 . Ze względu na następujące po sobie gry prosimy także o punktualność – spóźnienie może spowodować skrócenie czasu gry.

Jak mam się ubrać?
Nie musisz mieć specjalnego ubioru. Radzimy jednak, żeby ubranie nie krępowało ruchów.

Czy muszę coś ze sobą zabrać?
Wszystko czego potrzebujesz do gry znajduje się na miejscu. Jeśli chcesz zapłacić u nas w siedzibie weź ze sobą gotówkę, nie przyjmujemy płatności kartą.

Czy będę w pokoju z innymi ludźmi, inną grupą?
Nie, pokój po zarezerwowaniu jest wyłącznie dla Ciebie i Twoich znajomych.

Czy mogę wziąć udział w grze jeśli mam jakieś fobie?
Jeśli masz obawy w związku z przebywaniem w zamkniętym pomieszczeniu najlepiej jeśli skontaktujesz się z naszym zespołem. Spróbujemy rozwiązać ten problem i uzgodnić czy możemy coś dla Ciebie w tej kwestii zrobić.

Ile czasu wcześniej należy złożyć rezerwację?
Najbardziej popularne, popołudniowe i wieczorne terminy zajmują się czasem z kilkudniowym wyprzedzeniem, szczególnie w weekendy. Jeśli zależy Wam na konkretnym terminie to najlepiej złożyć rezerwację kilka dni wcześniej. Wszystkie aktualnie wolne wejścia są widoczne w zakładce „Rezerwacje ”

Czy wystawiacie faktury?
Tak. Prosimy zostawić obsłudze dane do faktury oraz dane kontaktowe (przede wszystkim adres e-mail) – wyślemy dokument na podany e-mail bez zbędnej zwłoki. Jeśli korzystaliście z usługi wcześniej będziemy potrzebować paragonu, który otrzymaliście przy zapłacie. Ważne by wtedy poinformować obsługę o chęci wzięcia faktury, na paragon bez NIP nie możemy wystawić faktury.

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami!
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania.